Het is altijd erg vervelend als zaken stuk gaan in uw woning of er is bijv. een lekkage na een hevige regenbui. Wij horen altijd zo snel mogelijk van u wat er aan de hand is. Hoe eerder wij zaken kunnen oplossen, hoe lager de kosten voor een oplossing doorgaans. Een goed huurder dient ook de beheerder op de hoogte te houden.
Niet-spoedeisende zaken kunnen schriftelijk of per email gemeld worden met het formulier hieronder. Vul het formulier in en vermeld duidelijk waar het om gaat, plaats en aard van de storing en/of reparatie. Geef ook telefoonnummers door, dan kunnen wij of de betrokken aannemer u bereiken.
Wilt u uw klacht telefonisch melden, dit kan elke werkdag tussen 9.00 en 17.00 : telefoonnummer 015 213 51 39
Uitsluitend voor zeer spoedeisende klachten zijn we per mail bereikbaar buiten kantoor uren. Voorbeelden van dergelijke spoedgevallen zijn:
Niet alle problemen kunnen gelijk worden opgelost maar daar gaan we wel aan werken, graag uw begrip.
Onze storingsdienst is dagelijks bereikbaar, om allerlei noodsituaties op te lossen. Wanneer u zich per ongeluk buiten gesloten heeft, komen onze mensen uw deur voor u openen. Bij een brand of een inbraak zorgen wij ervoor dat uw woning tijdelijk dichtgezet wordt, zodat niemand bij uw eigendommen kan komen. Ook inbraakschades herstellen wij voor u. Een veel voorkomende noodsituaties is ook en onverwachte lekkage of wateroverlast.
Let wel indien er werkzaamheden worden uitgevoerd aan uw pand dan moet er altijd nog gekeken worden wie de kosten dient te betalen !
Vul onderstaand formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.