Natuurlijk realiseren wij de hoogste mogelijke opbrengst en letten we op de juiste voorwaarden !
Als uw makelaar zijn wij er ook om te voorkomen dat er zich na de transactie onverwachte ontwikkelingen voordoen. Bijvoorbeeld doordat een koper zich beroept op onjuiste informatieverschaffing of dat er wettelijke overtredingen worden begaan.
Wij bespreken samen met u hoe het traject te doorlopen. Alle afspraken wordt schriftelijk vastgelegd, zodat u ten allen tijden weet waar u aan toe bent.
Wij nemen voor u en kandidaten alle tijd en geven antwoord op alle vragen. Wij geloven in een rustige bezichtiging met kandidaat-kopers en reserveren hier dan ook ruim de tijd voor. Na bezichtiging laten wij een bericht achter op ons klantenintranet, zodat u gelijk weet hoe de bezichtiging verlopen is. Wij nemen regelmatig de stand van zaken door en passen de strategie indien nodig aan: open huis, adverteren, nabellen kandidaten en prijsaanpassingen. Uiteindelijk resulteert dit in een snellere verkoop en een hogere opbrengst.
Wij hebben continue een groot aanbod bedrijfsobjecten en zijn daarmee de grootste bedrijfs-makelaar in de Delftse markt. Door ons grote aanbod hebben wij veel contact met zoekers en gaan zij sneller over tot het plannen van een bezichtiging daar zij meerdere objecten tegelijk kunnen zien. Zo bouwen wij een goede band op met zoekers daar zij ons veel tegen komen. Een goede relatie is het begin van een goede verkoop of verhuur.
Voor meer informatie over onze mogelijkheden en voorwaarden kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.
Wij maken met u een afspraak voor een gesprek en wij bevestigen de afspraak. Na een vrijblijvend bezoek van één van onze makelaars ontvangt u van ons inzage in de op de huidige markt te verwachten opbrengst, de te hanteren vraagprijs, onze manier van werken, onze dienstverlening en tarieven. Wij zullen u een schriftelijke offerte sturen via mail of post zodat alles duidelijk wordt vastgelegd.
Wij geven u 24 uur per dag toegang tot uw eigen dossier:
We melden uw pand aan bij onze zoekers en alle andere makelaars. Een groot potentieel aan woning zoekers krijgt de beschikking over de objectgegevens van uw woning via de meldingen op meer dan diverse internetsites oa: Fundainbusiness.nl en bjornd.nl. Hiermee bereikt u in één keer de juiste doelgroep.
Uw pand wordt gepresenteerd op grote elektronische schermen, een fotopresentatie in onze grote etalage, op de hoek Oude Delft / Binnenwatersloot, in het centrum met duizenden passanten per week. Tevens hebben wij een interactieve etalage bij Rabobank in Delft: ons aanbod op schermen getoond bij het hoofdkantoor van de Rabobank.
We maken zeer uitgebreide brochures voorzien van veel professionele foto’s, omschrijving, maatvoering, bijzonderheden, 2D / 3D plattegronden, lijst van zaken kadastrale kaart en andere relevante informatie.
De brochure gaat naar alle mogelijk geïnteresseerden die bij ons zijn ingeschreven en die interesse hebben in uw pand.
De brochures worden ook als PDF geplaatst op Fundainbusiness.nl en bjornd.nl.
Wij werken samen met 3 professionele fotografen die uw pand tot in detail vast leggen. Mensen met oog voor een goed beeld en van te voren geven wij u tips hoe uw pand er op zijn best uit kan zien.
Voor geïnteresseerden is het belangrijk dat zij zich zo goed mogelijk kunnen "inleven" in uw pand. Daarom bieden wij de mogelijkheid een professionele plattegrond te laten maken. Deze plattegrond zal worden gebruikt in de verkoopbrochure, onze eigen website en op Funda.
Onze borden zijn bijzonder opvallend: oranje, fel, uitdagend en overal in de regio komt u ze tegen. Wij hebben de beschikking over tuinborden, grotere uitvoeringen, driehoeksborden, verlichte borden, aluminium frames etc. Wij werken samen met een professioneel reclamebureau en dus is alles mogelijk.
Bezichtigingen
We bespreken met u de tijdstippen van de bezichtigingen. We mailen en bellen altijd ruim van tevoren de geplande afspraken door. U kunt deze altijd wijzigen als het u niet uitkomt, wij verplaatsen de afspraak dan in overleg met de kandidaat. Wij leiden de geïnteresseerden rond in het en nemen hier ruim de tijd voor. Tijdens bezichtigingen geven wij een duidelijke uiteenzetting. We vinden het onze taak om de kijkers te wijzen op alles wat voor zijn besluitvorming noodzakelijk is, inclusief eventuele gebreken. Na de bezichtiging melden wij via uw klantenintranet hoe deze verlopen is, zodat u direct op de hoogte bent. U kunt dus al uw bezichtigingen en lezen hoe de bezoekers denken over uw pand.
Bezichtigingen zijn ook mogelijk 's avonds en op zaterdag!
Als iemand een bieding uitbrengt, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om deze door te geven. Daarbij geven wij u advies hoe u het beste op deze bieding kunt reageren.
Als iemand een bieding uitbrengt onder bepaalde ontbindende voorwaarden, zoals financiering, dan doen wij navraag naar de haalbaarheid hiervan om zoveel mogelijk uit te sluiten dat er na een aantal weken door de wordt ontbonden en het traject weer van vooraf aan moet beginnen.
Als er overeenstemming is bereikt over de prijs, de oplevering en de voorwaarden, dan wordt alles wat mondeling is overeengekomen schriftelijk vastgelegd in de koop- of huurakte. Wij zorgen voor de ondertekening door beide partijen.
Wij dragen zorg voor de administratieve afwikkeling en bij verkoop controle van de akte van de notaris en de nota van afrekening.
Op de dag van de overdracht lopen we nog een keer gezamenlijk door het pand om te kijken of de er wordt opgeleverd zoals is afgesproken. We leggen alles vast in een inspectieverslag via onze eigen inspectie app.
Ook na de overdracht kunt u nog steeds bij ons terecht met eventuele vragen en/of handige (klus)adressen. Tevens helpen wij bij eventuele klachten en/of problemen mochten die zich voordoen.
VRAGEN?